TILMELDING TIL HOLD
På denne side kan du læse alt om tilmelding og optagelse i Svømmeklubben Grindsted.
Hvert år får svømmeklubben henvendelser om optagelse i svømmeklubben og sædvanligvis er vi også i stand til at tilbyde langt de fleste den undervisning de måtte ønske. Imidlertid kan overtegning forekomme, hvilket vi beder om forståelse for. Nuværende medlemmer i Svømmeklubben Grindsted har fortrinsret ved tilmelding til hold ved sæsonstart. Nye medlemmer tildeles plads på holdene efter princippet: "først til mølle".
Der er sæsonstart for undervisningshold den 1. september og sæsonen slutter 30. april.
Printvenlig version af holdoversigten fås HER

ONLINE TILMELDING
Du kan læse om de forskellige hold under "HOLDOVERSIGT"

Finder du et hold der passer til dig/dit barn, klikker du på holdnavnet. I fald et hold er fyldt eller der er venteliste på et hold, vil det fremgå tydeligt.
Du starter online-tilmeldingen med at oprette en profil på den der ønskes tilmeldt.
Det vil sige, at alle børn og voksne i en familie skal have sin egen profil.
Du opretter en profil ved at klikke på knappen "OPRET PROFIL" nederst i venstre hjørne (hvid knap med blå skrift) på forsiden.
Når profilen er oprettet, vil den kunne benyttes ved tilmelding fremadrettet i flere sæsoner, det er derfor en god idé at gemme profiloplysningerne.
Ved tilmelding af børn skal forældrenes e-mail adresse benyttes, da vi i løbet af sæsonen kommunikerer en del information ud via e-mail. Det kan være ny information vedr. klubben, invitationer til arrangementer, stævner o.lign.
Det vil være en stor hjælp, for både svømmeklubben og for dig som medlem, at du løbende gennem hele sæsonen ajourfører dine/din families profiloplysninger.

TILMELDING - NUVÆRENDE MEDLEMMER
Fra 1. maj - 30. juni er der åbent for tilmelding til den kommende sæson for nuværende medlemmer.
Det vil sige, at nuværende medlemmer i Svømmeklubben Grindsted har fortrinsret ved tilmelding til hold.

TILMELDING - KOMMENDE MEDLEMMER
1. august åbnes for tilmelding for nye medlemmer.
Hvis et hold er overtegnet, er der mulighed for at stå på venteliste til det ønskede hold. Dette har til formål at sikre at flest muligt får mulighed for svømmeundervisning. Såfremt der evt. opstår ledige pladser på et hold vil de der står på venteliste blive kontaktet af svømmeklubben. Det skal dog bemærkes at der højst kan stå 3 på venteliste til hvert hold.

GLEMT PROFILOPLYSNINGER?
Hvis du glemmer dit/dit barns profiloplysninger kan du klikke på "glemt login info" nederst i venstre hjørne på forsiden.
Herefter vil du modtage en e-mail med profiloplysningerne på den e-mail adresse der er tilknyttet profilen.
Har du problemer med at få det til at virke, kan du kontakte klubbens tilmeldingsansvarlig Jakob Dam, på tlf. 2565 8363, eller mail jakobdam.skg@gmail.com
Læs også vores privatlivspolitik som hentes HER