INSTRUKTØR
Svømmeklubben Grindsted har mange rigtig gode instruktører og livredder, som gør en kæmpe indsats for at vores medlemmer har gode oplevelser i svømmehallen.
Instruktørstaben, der er en solid blanding af unge og ældre instruktører, forsøger vi at matche de hold vi tilbyder bedst muligt. På instruktørsiden sker der hele tiden udskiftninger hvilket er medvirkende til at skabe den dynamik der sikrer at undervisningen i Svømmeklubben Grindsted hele tiden er vedkommende og udviklende.

Under INSTRUKTØRER (øverst på siden) kan du finde navne og billeder af klubbens nuværende instruktørerne samt se hvilke typer hold de underviser.

Det at give en hånd med i en forening er noget ganske specielt og vi gør meget ud af at vores hjælpere har det godt i svømmeklubben.
Ønsker du at vide mere om uddannelsen af vore instruktører kan du læse mere under punktet UNDERVISNING - UDDANNELSE (i menuen her til venstre).
Ønsker du at blive instruktør er du mere end velkommen til at kontakte os for en snak.
Derefter vil der, alt afhængigt af dine kvalifikationer, blive taget stilling til om du kan blive instruktør i klubben.

Det er selvfølgelig ganske uforpligtende, men kontakt os gerne og forhør dig om dine muligheder for et spændende fritidsliv i Svømmeklubben Grindsted.