TRÆNINGSLEJR 2019 5 dage (A+B)
TRÆNINGSLEJR FOR KONKURRENCEHOLDENE A, B og T (fredag den 12.04.2019- tirsdag den 16.04.2019).

Denne sæsons træningslejr bliver  igen et arrangement hvor vi har booket os ind på Agerskov Efterskole fra fredag til tirsdag til masser af træning. Vi overnatter på efterskolen. A og B holdene deltager i hele perioden, mens T-holdet frit kan vælge om de vil tilmeldt sig eventet med alle dagene eller få fri søndag efter aftensmaden på andet event.

Vi mødes på parkeringspladsen ved svømmehallen fredag den 12. april kl. 18 og vi arrangerer fælles transport til Agerskov Efterskole.

Vi får naturligvis behov for noget forældrehjælp til kørsel til og fra Agerskov, samt til at bage nogle boller og kage.

I skal medbringe:

Dyne/sovepose, tøj, toiletgrej (husk lige tandbørsten), sygesikringsbevis, svømmegrej (det du plejer at medbringe til træning),  håndklæde (gerne flere), indendørs idrætstøj/indendørs sko, jakke og fodtøj til udendørs brug (hvis vi skal ud at gå en lille tur) og spil/andet sjov til aftenhyggen.

Sofie, René og Caroline vil deltage i træningslejren.

I forbindelse med træningslejren er der naturligvis forplejning i form af:
Lørdag: morgenmad, frokost og aftensmad
Søndag: morgenmad, frokost og aftensmad
Mandag: morgenmad, frokost og aftensmad
Tirsdag: morgenmad og frokost

Vel mødt til en forhåbentlig sjov, hyggelig og hård træningslejr 2019.

Med venlig hilsen trænere og konkurrenceudvalget i Svømmeklubben Grindsted.

24.03.2019
12.04.2019 kl. 18.00 - 16.04.2019 kl. 16.00