Klubmodul henter siden
3. DGI turnering i Esbjerg
Tilmeldingsfrist er overskredet
Alle konkurrenceholdets svømmere incl. talentholdet inviteres hermed til at tilmelde sig årets sidste DGI turnering i Esbjerg (Svømmestadion Danmark, Gl. vardevej 60, 6700 Esbjerg). Bemærk at dette denne gang er på langbane! Så har du ikke prøvet dine tider af på en langbane, er dette en super mulighed :-)

Igen svømmes talentturneringen sammen med Bronze- Sølvturneringen, det giver flere mulighed for at deltage.

Afgang fra Grindsted Svømmehal kl. 08.00, indsvømning fra kl. 9.00 - 10.30 og stævnestart kl. 10.30.

Vi har brug for forældre der kan køre (vælg venligst hvor mange svømmere I har plads til) samt forældre der kan være officials (navn på official og hvilken modul du har skrives i kommentarfeltet).
De udvalgte bliver kontaktet hurtigst muligt.

Husk dit svømmegrej (klubtrøje, svømmebriller, badehætte, svømmetøj og håndklæde), din drikkedunk samt en god og solid madpakke.

Det kunne være dejligt med et stykke kage eller andet efter stævnet, så hvis du har lyst til at bage vil jeg meget gerne høre fra dig, evt. som kommentar i feltet.

Svømmedistancer aftales med Rene, Mikkel, Sofie og Caroline efter din tilmelding, de kan også fortælle dig om du har kravtid til at kunne deltage i dette stævne.

Vel mødt til endnu et godt stævne.

/Bente

Tilmeldte